środa, 8 lutego 2017

Walentynkowy ebook z Babami w kuchni.

Chciałam coś napisać ale mnie zatkało :-) Oczywiście wiedziałam o wszystkim ale jak zobaczyłam swoje nazwisko to aż mi ciary po plecach przeszły. 
Już wyjaśniam o co chodzi. 
Ewa, taka jedna fajna Ewa, zaprosiła mnie do wzięcia udziału w pewnym przedsięwzięciu. 
A chodzi konkretnie o walentynkowego ebooka kulinarnego. Już samo zaproponowanie mi tego było dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Jest tam parę słów ode mnie (str. 21) ale przede wszystkim mnóstwo romantycznych przepisów, walentynkowych historii, wywiady i DIY. 
Zapraszam do lektury. 
Ewa dziękuję bardzo za wszystko (z tą mistrzynią scrapbookingu to przesadziłaś :-). 




Polecam również zajrzeć na bloga, prowadzonego m.in. przez Ewę

fp
oraz

Pozdrawiam serdecznie i lecę teraz na spokojnie przeczytać ebooka :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz