wtorek, 11 października 2016

Box z kucykiem.

Witam się z Wami mocno różowym pudełkiem wykonanym dla Hani, miłośniczki różu i kucyków. Mam nadzieję, że niespodzianka jej się spodobała.

Kwiatki wewnątrz box'a zrobiłam z foamiranu i papieru akwarelowego. Całość pudełka zdobią m.in. tekturki, z których zdecydowanie moim faworytem są buciki. 














Pudełko zgłaszam na wyzwanie:

1. Przydasie Pasjonaty - wyzwanie # 12 - Pudło, pudełko, pudełeczko. (do 18.10.2016)


2. Miszmasz Papierowy - wyzwanie pt. Tekturka po przejściach.


3. Scrapek.pl - wyzwanie # 51 - Ażurowo. (do 07.11.2016)



Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny.


15 komentarzy:

  1. extra! świetny pomysł z konikiem bo cóż innego pasuje dla takiej małe dziewczynki:)słodziutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kucyki :D moja córka byłaby zachwycona takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudnie wesoły box, i moja też by się bardzo z takiego ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dwóch chłopców więc to zupełnie nie nasze klimaty, u nas piłka nożna i motory górują :-) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, słodziutkie i urocze pudełko:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekturkowa dziewczynka wymiata :) Słodko się tu u Ciebie zrobiło :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za cudne komentarze. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorystyczne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wspólną zabawę z PrzydasiamiPasjonaty! DT- jot.be.gie

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. So cute box! Thank you for join with Miszmasz Papierowy!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodki! Moja pociecha byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo radosne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń