środa, 27 lipca 2016

Wygrana z Magicznej Kartki i warsztaty z Dorotą Kopeć.

Kilka dni temu otrzymałam wspaniałą wygraną w candy w Magicznej Kartce. Nie wiem jakim cudem Marta Krupa wcisnęła wszystkie te cudowności do kuferka. Otrzymałam mnóstwo kwiatów i prześliczne papiery Magicznej Kartki. Oczywiście już pomału wykorzystuję otrzymane prezenty do swoich prac. 


Sam kuferek jest oszałamiający. Pięknie wykonany. Marta - po raz kolejny bardzo dziękuję za sprawienie mi tyle radości :-)

Jak już wcześniej w poprzednich postach wspominałam, niedawno byłam w Rzeszowie na warsztatach poprowadzonych przez Dorotę kopeć. Wykonywałyśmy przepiękne notesy mediowe. Oczywiście było świetnie, twórczo, cudownie. Dorota zrobiła kilka fotek, które zamieszczam poniżej (fotki pochodzą z jej bloga i są przez nią wykonane). 

Notes, który zrobiłam na tych warsztatach. 

 fot. Dorota Kopeć

 fot. Dorota Kopeć

fot. Dorota Kopeć

fot. Izabela Weron

Z całego serca polecam uczestnictwo w warsztatach u Doroty Kopeć. Już nie mogę się doczekać kolejnego z nią spotkania. 

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz