sobota, 30 lipca 2016

Kartka ślubna po angielsku.

Nie lubię wykorzystywać "niepolskich" napisów w moich pracach. Jednak tym razem wysyłam kartki do W. Brytanii więc w końcu mogłam wykorzystać wszystkie do tej pory odkładane angielskie napisy. Zrobiłam kilka kartek, które pokażę Wam w kolejnych postach i powiem Wam, że tak mi się podobają, że aż żal mi wysyłać :-)

Oto pierwsza z nich:






Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

1. Namaste - wyzwanie # 55 - Anything goes

2. The Scrappy Sketches - wyzwanie # 16 - Mapka kartkowa. (do 9.08.2016)


Dziękuję za piękne słowa, które tutaj zostawiacie. Aż się łezka w oku kręci.

Pozdrawiam.




6 komentarzy:

  1. Świetna kartka! kolory bardzo fajnie zagrały :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i bardzo ciekawa interpretacja mapki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczne kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Skatches.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń