wtorek, 26 kwietnia 2016

Kartka komunijna dla Filipa.

Moja kolejna kartka komunijna. Zrobiona już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz mam czas, aby się nią pochwalić. Kwiaty wykonane przeze mnie z papieru czerpanego, delikatnie potuszowane. Tło na papierze akwarelowym - gel medium i puder do embossingu biały i złoty. Mam nadzieję, że efekt końcowy się spodobał :-)






Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

1. Przydasie Pasjonaty - wyzwanie # 6 - Praca komunijna z tekturką.


 2. Projekt wagi ciężkiej - Praca z użyciem tekturki.


Pozdrawiam i jest mi niesamowicie miło czytać Wasze komentarze. Dziękuję.

6 komentarzy:

  1. Piękna komunijna kartka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, brawo za detale:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, bardzo bogata. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT Przydasie Pasjonaty - Natalia.

    OdpowiedzUsuń